چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی؛

مجلس حامی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و کتاب و کتابخوانی است

توسلی

رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان های بهار و کبودرآهنگ در دیدار با فتح الله توسلی نماینده مردم حوزه انتخابیه پیام تبریک دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را به وی تقدیم کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، در دیدار و گفتگوی صمیمی رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ با فتح الله توسلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، پیام تبریک مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در دفتر نماینده مردم به وی تقدیم شد.

در این دیدار فتح‌الله توسلی، نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در مجلس، ترویج فرهنگ کتابخوانی را نیاز ضروری جامعه عنوان کرد و گفت: حمایت از متولیان حوزه کتاب و کتابخوانی که با هدف ارتقای شاخص‌های مطالعه در جامعه گام برمی‌دارند، امری ضروری است و مجلس حامی مقوله کتاب و کتابخوانی است و از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حمایت و پشتیبانی می‌کند.

در پایان رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار و کبودرآهنگ از فتح الله توسلی نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجلس با توجه به حمایت‌های وی از ادارات کتابخانه‌های عمومی این دو شهرستان تشکر و قدردانی کردند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 5 =